Warsztaty

Podczas obydwu dni konferencji zaprosimy Was na unikalne warsztaty: “The Phoenix Project” oraz “The Marshmellow Challenge”.

 

Na warsztaty obowiązuje oddzielna rejestracja! 

 

 

Warsztaty dla uczestników

Pierwszego oraz drugiego dnia konferencji zaprposimy Was na unikalne (dwa różne!) warsztaty. Tegoroczne w całości będą poświęcone DevOps, Agile, pracy zespołowej, Design Thinking i to w chyba najbardziej atrakcyjnej formie, czyli „gry i zabaw” 🙂

Kreatywne podejście

Warsztaty w formie gier

Grupy

Praca w zespołach

DevOps

Dowiedz się więcej o podejściu DevOps i jego praktycznej implementacji

Design Thkinking

Wspólna praca nad budowaniem i testowaniem własnych projektów

Phoenix Game

Co to jest?

  1. Zasady DevOps nie są trudne do zrozumienia, ale mają one ogromny wpływ na sposób w jaki ludzie muszą się zachowywać.
  2. DevOps jest często postrzegany jako rozwiązanie technologiczne – automatyczne kodowanie, wdrażanie, testowanie.
  3. DevOps nie jest strukturą ani metodą. To podejście, filozofia oparta na zasadach.

Dowiedz się więcej o DevOps!

  • Dowiedz się jak stosować zasady DevOps w praktycznych sytuacjach
  • Dowiedz się jak rozwijać współpracę w swoich zespołach
  • Dowiedz się jakie korzyści biznesowe może przynieść DevOps Twojej organizacji

Gra symulacyjna “The Phoenix project”

Jest grą opartą na książce „The Phoenix Project” 

Firma „Parts Unlimited” ma kłopoty. Raporty prasowe pokazują słabe wyniki finansowe organizacji. Jedynym sposobem nie tylko na uratowanie firmy, ale także na zwiększenie jej konkurencyjności i rentowności, jest projekt „The Phoenix Project”, który reprezentuje transformację biznesową z uwzględnieniem IT, a którego właścicielem jest Retail Operations. Wiceprezes ds. utrzymania systemów informatycznych zostaje poproszony o objęcie kierownictwa nad całym działem IT i o dopilnowanie, aby „Projekt Phoenix” zakończył się sukcesem. Jednak wiceprezes mierzy się z ogromną ilością pracy i zaległościami we wdrażaniu poprawek, nowych funkcji i nowych projektów.

Zespół będzie odgrywał różne role, stanowiska w organizacji Parts Unlimited. Możesz należeć do Retail Operations, Human Resources lub działu finansowego – grając jedną z ról biznesowych firmy. Możesz też być wiceprezesem ds. utrzymania systemów informatycznych lub innym członkiem jego zespołu IT, który musi rozwijać aplikacje i/lub rozwiązywać problemy IT.

Twoim wyzwaniem jest wykorzystanie zasad DevOps i zastosowanie ich w tej symulacji biznesowej. W trzech rundach będziesz pracować nad projektami i zadanymi IT równocześnie pilnując, aby „Phoenix Project” został ukończony na czas. Ale uwaga, Biznes wciąż będzie przychodził z nowymi pomysłami i wymaganiami, a również zewnętrzny dział projektowy pozostający poza twoją kontrolą może również pokrzyżować wcześniej ustalone plany.

Podczas pierwszego dnia konferencji tj. 11.06 zostaną przeprowadzone dwie sesje demo “The Phoenix project” dla dwóch grup, każda z nich trwająca 135 minut.

W każdej z sesji maksymalnie może wziąć udział 12 uczestników.

Ze względu na bardzo ograniczoną liczbę miejsc, chcąc równocześnie zapewnić możliwość skorzystania z warsztatów jak najszerszemu gronu uczestników, dopuszczamy możliwość rejestracji maksymalnie 2 uczestników z tej samej firmy lub instytucji. 

Sesje “The Phoenix Project” poprowadzi Kamiar Karu >>

Marshmellow Challenge

Co to jest?

Celem The Marshmellow Challenge (Piankowe wyzwanie) jest skłonienie zespołów do wspólnej pracy nad budowaniem i testowaniem własnych projektów oraz wypróbowanie kilku sposobów myślenia projektowego (Design Thinking): Radical Collaboration, Bias to Action, Build to Think, Failing Fast, Test and Iterate.

Dlaczego warto się tego uczyć?

To ćwiczenie jest świetnym sposobem na zmierzenie się z zadaniem budowania, testowania i iterowania. To ćwiczenie zachęca również do krytycznego myślenia, po przez wyciąganie wniosków z tego czego można się nauczyć w tak krótkim czasie przy tworzeniu nowych projektów. Uczestnicy ćwiczenia muszą również wykazać się odpornością w obliczu wyzwań lub frustracji.

Podczas drugiego dnia konferencji tj. 12.06 zostaną przeprowadzone trzy sesje “ The Marshmellow Challenge” dla trzech grup, każda z nich trwająca 60 minut.

W każdej z sesji maksymalnie może wziąć udział 30 uczestników.

Sesje Marshmellow Challenge poprowadzi dr Magdalena Czcionka >>

Zapisz się na warsztaty już dziś!

Liczba miejsc na każdej sesji warsztatowej jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń, dlatego warto się spieszyć!
PAMIĘTAJ!

Aby skutecznie zapisać się na warsztaty należy najpierw nabyć bilet na konferencję. Podczas rejestracji na warsztaty zostaniesz poproszony o podanie numeru swojego  biletu.

Wszystkie zgłoszenia będą weryfikowane, a osoby które zakwalifikują się na warsztaty zostaną o tym poinformowane drogą mailową dzień wcześniej.